2010年10月30日星期六

Coca Cola 可口可樂

昨天旅行,我穿了一件可口可樂的衣服
Yesterday I wore a Coca-Cola T-shirt

有小朋友說很有趣。
some children found it quite interesting.

其實我儲可樂已經很多年了。
Actually, I have been collecting Coca-Cola products for several years.

一般去旅行時,如果行李許可,
When I go abroad, if I ahve space in the luggage,

我會帶一些比較特別的可樂回家。
I will bring home some special Coca-Cola products.

而我的很多朋友到外地旅行回來,很多時手信也是幾瓶可樂。
Some of my friends also brings me Coca-Cola when they travel to other countries.

近年由於鋁罐比較麻煩。
Recently, handling aluminium cans has been more and more difficult,

所以只收集玻璃樽的了
So I focus more on glass bottle.

有興趣的話我再介紹多一點。
Are you interested?

(按圖放大)